اینستاگرام آهن دارا

نحوه خرید آهن از کارخانه

نحوه خرید آهن از کارخانه
نحوه خرید آهن از کارخانه

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه خرید آهن و محصولات فولادی اعم از میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه و انواع دیگر ورق فولادی و سایر مقاطع فولادی آشنا کنیم.

نقش آهن در زندگی مدرن

انواع آهن آلات نقش پررنگی را در زندگی مدرن امروزه چه در صنعت ساختمان سازی چه سایر صنایع وابسته به فولاد ایفا می کنند که از جمله مقاطع فولادی پر کاربرد می توان به میلگرد، تیرآهن،ورق،نبشی،ناودانی،لوله،شمش و ... اشاره کرد که خرید هر کدام از این محصولات با در نظر گرفتن تنوع آن ها،در ابتدا مستلزم یک آشنایی اولیه به نوع و سایز و آلیاژ و در کل مشخصات مربوط به هر کدام از مقاطع و کارخانه های تولید کننده آن می باشد.

لذا در این راستا شرکت فولاد آبادگان زاگرس اسپادانا (آهن دارا) ،با بهره مندی از کادری مجرب ، در انتقال هر گونه اطلاعات لازم در خصوص آشنایی با انواع و ویژگی مقاطع فولادی، چه از طریق صفحات مجازی (تلگرام ،واتس آپ،اینستاگرام، وب سایت ) و چه از طریق پاسخگویی تلفنی آماده خدمت رسانی به شما خریداران گرامی می باشد، همچنین این شرکت در زمینه خرید و فروش انواع آهن آلات، با تکیه بر سابقه و تجربه ی چندین ساله ی خود در اسرع وقت و بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت انواع آهن آلات مورد نیاز شما را تامین می کند.

خرید آهن به قیمت کارخانه

خرید آهن به قیمت کارخانه

یکی از مهم ترین فاکتور برای خرید هر محصولی قیمت مناسب محصول می باشد، مسلما محصولی که از طریق واسطه های مختلف عرضه بشود با قیمت بالایی به دست خریدار نهایی می رسد، اما مجموعه آهن دارا آهن را به قیمت کارخانه به مشتری اعلام و ارسال می کند در واقع مناسب ترین قیمت آهن برای خریدار لحاظ می شود، از این رو این مجموعه می تواند میلگرد، تیرآهن، ورق سیاه و سایر محصولات فولادی را با قیمت کارخانه های تولیدی ارائه کند.

محصولات کارخانه هایی همچون، ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد مبارکه، فولاد اصفهان، کویر کاشان، ظفر بناب، راد همدان و سایر تولید کنندگان محصولات فولادی

تضمین فروش آهن با کیفیت مدنظر خریدار

یکی دیگر از دغدغه های خریداران آهن اینست که، محصول مد نظر با همان کیفیت خریداری شده به دست آن ها برسد ، که مجموعه آهن دارا نیز تناسب کیفیت محصول خریداری شده و دریافتی را تضمین می کند.

صدور سریع پیش فاکتور خرید آهن و فولاد

متاسفانه با توجه به نوسان قیمت محصولات فولادی در طول روز، صدور سریع پیش فاکتور و اعلام قیمت سریع اهمیت زیادی دارد، در همین راستا مجموعه آهن دارا در اولین فرصت پس از درخواست مشتری ، اقدام به صدور پیش فاکتور فروش آهن کرده و به مشتری ارائه می کند

تحویل سریع آهن خریداری شده به مشتری

یکی دیگر از دغدغه های مشتریان مدت زمان بارگیری و تحویل آهن آلات خریداری شده است، بسیار اهمیت دارد که بار خریداری شده هرچه زودتر به دست مشتری برسد، آهن دارا با همکاری مستقیم باربری های سراسر کشور ، این امکان را فراهم کرده تا بار خریداری شده توسط مشتری هرچه سریعتر به دست مشتری برسد

راهنمای خرید آهن و محصولات فولادی

راهنمای خرید آهن

شرکت فولاد آبادگان زاگرس اسپادانا ( آهن دارا ) بستری را برای شما عزیزان فراهم کرده تا از طریق آن به راحتی به جداول قیمت روز انواع آهن آلات ( جدول قیمت میلگرد، جدول قیمت تیرآهن، جدول قیمت ورق سیاه و ... ) دسترسی داشته باشید که این امر از طریق : وب سایت آهن دارا به نشانی https://ahandara.com و یا کانال تلگرامی به آی دی ahan_dara و آدرس https://t.me/ahan_dara و همچنین اینستاگرام آهن دارا با آی دی ahan_dara و آدرس https://www.instagram.com/ahan_dara/ میسر خواهد بود.

اگر قصد خرید تلفنی آهن دارید

همچنین خریداران گرامی می توانند از طریق تماس با شماره : 31311931_031 با کادر فروش آهن دارا نسبت به استعلام قیمت،مشاوره و خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایند.

اگر قصد خرید حضوری آهن دارید

در صورت تمایل به خرید حضوری، به دفتر آهن دارا واقع در اصفهان،چهارباغ بالا، خیابان نظر شرقی، ساختمان اشکان، واحد 12 مراجعه کرده و از طریق خدمات و مشاوره حضوری کارشناسان فروش خریدی مطمئن را تجربه کنید.

تاریخ انتشار مطلب :
۵/۵
نظرات
likedislike
سلام چطور می تونم قیمت میلگرد ذوب آهن رو تو سایتتون ببینم و اینکه آیا خرید خورد هم قبول می کنید

سلام بله میلگرد ذوب آهن و همینطور تیرآهن ذوب آهن قابل فروش هست با هر میزان ظرفیتی شما می توانید از آدرس های ذیل روزانه قیمت میلگرد ذوب آهن و تیرآهن این شرکت را ملاحظه و برای خرید اقدام نمایید

نشانی صفحه قیمت میلگرد ذوب آهن

https://ahandara.com/rebar/قیمت-میلگرد-ذوب

نشانی صفحه قیمت تیرآهن ذوب آهن

https://ahandara.com/ibeam/قیمت-تیرآهن-ذوب-آهن



در مورد آهن و فولاد بیشتر بدانید

معرفی انواع تیرآهن ذوب آهن و نحوه تشخیص آن

مشاهده مطلب معرفی انواع تیرآهن ذوب آهن و نحوه تشخیص آندر این مطلب قصد معرفی انواع تیرآهن تولیدی کارخانه ذوب آهن اصفهان را داریم...

معرفی کارخانه و میلگرد ابرکوه

مشاهده مطلب معرفی کارخانه و میلگرد ابرکوهبررسی کارخانه سرمد ابرکوه و میلگرد تولیدی آن...

ورق A283 چیست ؟

مشاهده مطلب ورق A283 چیست ؟ورق a283 از نوعی آلیاژ خاص برخوردار است که قابلیت های ویژه ای دارد...